onsdag 10 augusti 2011

Såg ni filmen på en ung skadad kille,som direkt rånades av ett gäng stora killar?


De bilderna räckte för mig.


Om Londonkriget.
Smärta. Sorg. Bedrövelse. Pina.
Människans totala förfall i empatilöst barbari.


Europa måste våga ställa sig frågan varför.
De korrektas ängsliga och förblindade förnekelser, för att inse att mångkulturen är grunden till Europas gigantiska samlevnadsproblem, hjälper inte situationen.
Tvärtom.

SvD DN DN
aftonbladet kristianstadsbladet skanskan

5 kommentarer:

  1. Aftonbladet börjar slå nya rekord i svinaktigt beteende. Nu är Mark Duggan ingen gangster längre utan han är en snäll taxichaffis och familjefar

    Helt otroligt egentligen att media kan ställa sig bakom alla ligister som håller på att förstöra ett helt land. Dom bara fortsätter prångla ut krönikor om utanförskap och fattigdom.

    Varför kan man inte få bo i ett normalt land, jag har gått från att på tjugo år älska mitt land och vara helt säker på att en bättre plats kan man inte bo på till nu må illa varje dag över allt som händer. Jag älskar fortfarande Sverige såklart men hatar sjuklövern och vad dom gjort med vårt kära land.

    Det är bara en tidsfråga innan liknande kravaller kommer ske här.
    Och den dagen kommer vi få se både politiker och media skydda sina älsklingar till varje pris.

    Sverige måste väl vara enda landet i världen där en importerad gangster anses vara mer värd än en pensionär som varit med och byggt upp landet?

    SvaraRadera
  2. Jag kunde lika gärna ha skrivit det själv, anonym, precis så.
    Vi är många som fått nog.
    Jag är en kämpe säger mina barn, vi måste vara det!

    SvaraRadera
  3. Räknar till två svarta, resten vita. Den som rånar är vit.
    Vad har du för glasögon?

    SvaraRadera
  4. My mistake. Nu rättat till efter ny titt!

    SvaraRadera
  5. Som en svenska polis sa med illa dold beundran "-invandrarungdomarna har högre svansföring än de svenska."
    Så klart de vita slöddret vill ta efter då,både här i landet och i Storbritannien.
    Om inte Muhammed kan komma till berget,får berget komma till Muhammed.
    Om vi inte kan ta oss till djungeln,får djungeln komma till oss.
    So be careful out there.

    SvaraRadera