torsdag 28 juli 2011

Underbart är kort.



Crystal Harris är den 24-åriga unga vackra kvinna som, inte helt lättippat, skulle äkta den 85-årige Playboy-skaparen Hugh Hefner.
Men innan fakticiteten liksom slog bruden i huvudet, hann hon reflektera ytterligare en gång över vad livet som mrs Heffner egentligen skulle innebära.
Och då - trots allt, bättre innan än för sent - drog hon, och avstyrde hela bröllopet.
När hon under pressuppbåd traskade ut med sina stilettos, kunde hon inte låta bli att
rispa lite i huden på den åldrande sexkungen:

-"Sex med Heffner tar typ två sekunder. Sen var det bara över. Och jag ba´ ahhh- nu är jag över det. Jag bara drog. Sorry, men jag tänder inte på Hef."

Hon tillägger att de bara hade sex en gång.

Vicken flax att dom inte väntade till bröllopsnatten.
Jag menar vigsel, klänning, makeup-artister, inbjudningar, fest, mat, pressuppbåd.
För så lite.

4 kommentarer:

  1. Men hennes lön för mödan,avstod hon tydligen att offentliggöra..Kanske av skattetekniska skäl !!

    SvaraRadera
  2. Du har clou´n, Lars. Tror att det är där stiletton klämmer, det var nog äktenskapsförordet, inte själva herdestunden som avskräckte.

    SvaraRadera
  3. Carina:
    Du som bott "over there",kan du ge en enkel förklaring till den amerikanska blixtrande kärleken och dess moral...
    Själv har jag som du vet,vistats i "landet med de stora möjligheterna"tvångsmässigt,under mitt yrkesutövande...Men aldrig kommit underfund med hur man i ett land med USA´s stränga kristna moral,kan gifta sig på middagen i Las Vegas.Fira det hela under eftermiddagen,och slutligen fara till Reno och skilja sig på kvällen...Tyder detta som,att bruden förbjudes läsa äktenskapsförorden före bröllopscermonien ??

    SvaraRadera
  4. Det är verkligen ytterligheternas land. Där hittar du de absurt största brösten i världshistorien, samtidigt som frågorna hos vanligt folk till Dear Abby, i vår lokaltidning Desert Sun, var extrempryda.
    Kvinnor som på allvar undrade hur länge man måste ha behövt vara gift för att våga ta av sig BHn inför maken efter bröllopet.
    Det krockar kan man säga.

    Kanske Hefner krånglat och bluffat med prenupten, tills bruden krävde att få se den?

    SvaraRadera