måndag 4 juli 2011

Sökte förut idag publicserviceföretaget SVTs VD Eva Hamilton


Svar:
-"Jag kommer inte att vara på kontoret och kommer inte tillbaka förrän
2011-08-08.
Trevlig sommar!"

Mailade då VD-assistenten Gunilla Asp. Som svarade:


-"Jag kommer inte att vara på kontoret och kommer inte tillbaka förrän
2011-07-18.

"Jour" hos Ledningen under min semester har;
Vecka 26 Malin Elmsäter
Vecka 27 och 28 Gunvor Ahl
Kontakta någon av dem om Ditt ärende inte kan vänta tills jag är tillbaka."

Sverige, Sverige, Sverige - stängt på grund av semester.

5 kommentarer:

  1. Thorsten korrigerar: Jimmy håller tal på sö-fm kl 11 (troliger för att det är Amedalsveckans sista dag) och då sänds talet i SVT.

    Bravo.

    SvaraRadera
  2. Tack för din möda Carina...Få i detta land skulle ha gjort sig besväret,att angripa dessa "högdjur" på deras skyddade piedestal.Än en gång bevisat,att det är bättre att höra den sträng som brast,än att aldrig spänna sin båge.Thorstens arbete är också värt en eloge.

    SvaraRadera
  3. Tack, du är mig värdefull, Lars!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar bilden :)
    Viktor

    SvaraRadera