onsdag 27 juli 2011

Måns ett 25årigt socialt och medialt fullblod.


Balansgång. Det är svårt, det är så himla lätt att tappa fokus.
Att i dessa dagar hosta ett underhållningsprogram kräver sin man, minsta lilla uttryck för att ha släppt lite på vördnaden för de avrättade i Norge, och du är /Lisebergs/rökt.
Måns glänste!
Inledde med en utsträckt hand, och precis lagom kondolering, sen gav han oss en rafflande härligt hoppande och guppande musikalisk höjdare.
Med nytt och superfräscht, Carl Norén och Så-ska-det-låta-pianisterna, och gamla godingar, som En glad calypso om våren.
Musik bygger absolut glädje.
Men..................!
Vart tog Morden i Midsomer vägen?????



Expressen aftonbladet skanskan

1 kommentar:

  1. Jag gillar Måns! Han var mycket bra igår, kan bara hålla med dig, men Carl Norén begrep jag mig inte på. Knappt Saade heller, ok, jag tillhör inte hans primära målgrupp.

    Däremot gillade jag Hoffmeister skarpt. Vilket sväng! Resten av familjen kom störtade när jag höjde och höjde volymen och tokdansade och hoppade framför teven.

    "Morden i Midsomer", tror det bara spelades in fyra avsnitt med den nye kommissarien. Synd.

    /Öbon

    SvaraRadera