tisdag 28 juni 2011

Två premiärer på en stekhet tvätt-och-strykkväll i stan.


Först Måns på Skansen - inte kan jag klaga när allt går i Skånes tecken - till och med en vackert rödgul flagga hissad mot den blåa Stockholmshimlen. Och BAO, och Tommy Körberg och September, och sist men inte minst lustmordet på Mikael Wiehe, fullkomligt suveränt, numret kommer att bli en oslagbar unforgettable.

Och sen Barnaby i ny skepnad, jag var skeptisk, visst, det ska va som det alltid har varit.....
Och så är han bara grym - den nye, Barnabyn.
Mmmmm - I like.
En vecka till nästa tisdag.

Aftonbladet

Expressen

1 kommentar:

  1. Thorsten Schütte2011-07-01 16:09

    Tog mig in i stugan till TVn först till morden i Midsommer. Men har ändå en flashback m a p Måns Zelmerlöv: När min dotter för tre år sedan var med i sluttävlingen för Teknikåttan (som hennes klass vann med min dotters svar på utslagsfrågan) då kom efter segern den utlovade hemliga gästen som det flesta flickorna (dock inte min dotter och min som klassförälder medföljande hustru som på detta område var nästan lika ovetande som jag) reagerade med hysteriska skrik på: Måns Zelmerlöv...

    SvaraRadera