måndag 23 maj 2011

Me´!!! Vad tror dom om mig.....???!!??




Fick just,( på riktigt - jag svär!) detta foto med mail i min mailbox:

"Hej!

Nu på söndag 29/5 är det Mors dag och då ska vi fira alla fina mammor!
Från och med idag och t om med söndag har vi 20% rabatt på alla smycken och Triwaklockor!"

Triwaklockor?????
När det nu finns så många färger att välja på, varför skulle jag sätta på honom två likadana blå?!!!???!!!!!!
Idioter.
Bah!

PS.ALLVARLIGT.
Om denna idiotreklam hade varit precis tvärtom, dvs naken kvinna i mannens hund- koppel, då jä....hade Schyman och co gått upp i små röda miniatomer. DS

1 kommentar:

  1. Troligen ett skiffrat inbjudningskort från Kustbandets Högerparti(M)...Ev. avsänt från Täby !!!Man har troligen absolut bevakning av din blogg,och när nu HellBoy inbjöd,fick man eld i galoschan...F.ö brukar det stå "Till Mor" på mina födelsedagstårtor !!!!

    SvaraRadera