lördag 7 maj 2011

Ett enda litet sketet ord,


har kommit till i Lindholms tvärnekande; "medvetet"

När Ola Lindholm nu åtalas för narkotikabrott riskerar han att förlora både jobb och sin styrelsepost i BRIS. Han fortsätter att neka till brott.
– Jag har INTE tagit någon drog - medvetet.

Jag vet, kinsesiska hårbeklädda UFOn sände ut hemliga kamouflageklädda parasitflugor som flög rakt in i Lindholms näsa.
Shit happens.

Men, det är barn du försöker föra bakom ljuset och vädjar till,Lindholm.
Och det är budbäraren du försöker skjuta.
Skämmes.

Läs Britta Svensson!

SvD DN Expressen Resume GP

4 kommentarer:

  1. Thorsten Schütte2011-05-08 15:16

    Det är just bi näsan kokain tas för att få verkan. Äter man det blir verkan mycket mindre, men det kan lätt påvisas i urinen. Det gäller att kolla vem som tipsade polisen, kanske någon har ett horn i sidan på Ola och spetsade mat/dryck med kokain?

    SvaraRadera
  2. Thorsten Schütte2011-05-08 17:54

    Läs även här:
    http://www.newsmill.se/artikel/2011/05/07/ingen-f-rtj-nar-den-behandling-expressen-utsatt-oss-f-r

    SvaraRadera
  3. Hur illa jag än tycker om Expressens metoder och jornalistik, det är aldrig klädsamt att skjuta budbäraren.
    Det är Lindholm, ingen annan, som har ansvar för sitt barn och sin sambo, det är Lindholm, ingen annan som handlat så att konsekvenserna drabbar hans familj.

    Ända sen Bill Clintons I did not have sex with...har vi vant oss vid rikslögnare, oavsett om det gäller toblerone, gratis semestrar, bonusar, knark, media, lägenhetsaffärer,rattfyllerier och doping.
    Sorry, jag är bara alldeles för luttrad.
    Och trött på troskyldiga ögon, som vill få mig att gå på allt.

    SvaraRadera
  4. Thorsten Schütte2011-05-08 20:32

    Tja, jag beväpnar mig med tålamod tills domstolsförhandlingen är över. Där är domstolen och inte Expressen som friar eller fäller i det här landet, åtminstone än så länge!

    SvaraRadera