torsdag 24 mars 2011

Egoism och inhumanism våldför sig på den kvinnliga barnläkaren


Allvarligt.
Tror någon enda i hela världen, förutom barnets efterlevande, att barnläkaren på Astrid Lindgrens barnjukhus, medvetet och av ondska gav den lilla babyflickan en för hög dos, och alltså med berått mod dödade barnet?
Bitterhet, hämnd och förföljelse har aldrig lett till nåt gott i livet.
Åklagaren känns osmidig och djupt oansvarig som driver fallet utan medicinsk epertis bakom sig.
Förkorta lidandet för alla inblandade och stoppa omedelbart åklagaren i målet!


Expressen
SVT
SvD

4 kommentarer:

  1. Thorsten Schütte2011-03-25 08:06

    Du talar rakt ur mitt hjärta, det här som pågor mot denna stackars läkare är ett justitiemord i slow motion. Jag får en klump i magen när jag tänker på detta!

    SvaraRadera
  2. Läkarens väg från uppskattad och professsionell yrkesman till en brutalt utsparkad kriminell berövad hela sitt liv, är inget annat än skam.

    Assange och hans advokater kanske inte var så långt från sanningen.

    Det gläder mig Thorsten att vi är helt överens en gång.

    SvaraRadera
  3. Thorsten Schütte2011-03-25 09:50

    Ja, ock lika illa är ödet för de misstänkta i styckmordsfallet, Leif G Ws program i tisdags var skakande!

    SvaraRadera
  4. Anhöriga verkar vara väldigt underliga i det här fallet, först ber dom ge deras dotter något så hon slipper lida, i det här fallet att dö= gå ur tiden, sen åtalar de läkaren.
    Läkaren har säkert bara gjort sitt bästa, en rutinåtgärd för läkare, tror jag.

    SvaraRadera