tisdag 29 mars 2011

Dagen när Håkan blev Ljugholt med hela svenska folket.


Såhär dagen-efter vill jag sammanfatta Juholtdagen såhär: Telling the truth is hard. Not telling it is even harder.
Två av mina läsare:
Anonym: "Som han blåste valberedningen. Nu är det försent. Håkan Ljugholt."

Anonym sa...
Jag bryr mig inte om ifall hon är mördare. Men jag gillar inte att Juholt glömde att säga det. Om min lilla fruga hade fått fängelse för bedrägeri så vet jag inte hur jag skulle missat det när frågan kom från valberedningen. Enda slutsatsen är att han var skitkåt på jobbet och trodde att han var rökt om han berättade. Med all rätt. Så nu rökte han sig själv plus partiet i stället. Smart???

Lena Mellin SvD Resume

1 kommentar:

  1. Ljugholt - kanske han inte förstår bättre. Han klarade ju inte skolan så bra...
    Det enda han lärde sej vara att om man har mustasch så blir man partledare. Det blev ju både Adolf o kamrat Stalin.

    Sen att hans sängkamrat fifflade med pengar det trodde han var en merit - Mona stal ju skattepengar för att betala Toblerone....



    "lite" trött blir man allt på dessa gråa gammelsuggor o galtar....

    SvaraRadera