lördag 5 mars 2011

Aftonbladet ogillar lika.


Aftonbladet lanserar nu Debatt Live.
Varje dag klockan 11.00 kommer ett ämne att presenteras som sätter igång debatter i olika kanaler.
– "Aftonbladets läsare är diskussionslystna, och kan bidra till nya vinklar och ett bättre innehåll."
Men himmel und pfannkuche, kors-i taket, tänk om nån inte gillar lika olika som dom!??!!

Men lugn i stormen nu.
Ty klockan 15.00 kopplas läsarna ihop med experter kopplade till ämnet samt Aftonbladets profiler.

Puuuuuhhhhh, då kan ju Aftonbladets experter tala om vilka som har tyckt "fel".
Jag var lite orolig där ett tag.

Resume

2 kommentarer:

  1. Thorsten Schütte2011-03-05 17:36

    På måndag är det premiär på den nya satsningen. Men Du sitter redan nu på lördag med facit i handen. Denna siargåva avundas jag Dig, jag har den inte!

    SvaraRadera
  2. Jag är ingen siare och har inget facit.
    Däremot har jag lärt mig en del av erfarenheter i livet.
    En del behöver man inte vara Einstein för att begripa. Som att Björgen kommer att ta medalj i loppen hon ställer upp i, och att fel låt vinner melodifestivalen.

    Men självklart är jag den första att erkänna om/att jag har fel.

    SvaraRadera