torsdag 20 januari 2011

You´ve got to be kidding!



ResuméRolling Stones ska komma med en egen kollektion som ska säljas hos Dressmann.

– Rolling Stones kommer med en egen kollektion som ska säljas hos oss, samtidigt som vi har köpt rättigheterna till sex nya Rolling Stones-låtar och vi kommer att använda bandet i olika reklamkampanjer, säger Knut Vidar Nilsen på Dressman.

Vaaaaa?!?!! Vaaaaaaaaa?!?!!
Kör upp svärdet i magen på mig, och vrrrrid om.
Mick och Keith - mina children of the rock-revolution - ska dressa upp några skäggstubbiga for-ever-fånigt-smiling vandrande-svennar, till dundret av en rosslig Kapten Haddock-wanna-be-speaker!
Vem ska man tro på, tro på, tro på när allt är såhär...?

2 kommentarer:

  1. Thorsten Schütte2011-01-21 08:39

    Beglin, den oöverträffade skildraren av svensk medelklassvardag haden en en reklambild för Dressman som han kommenterade
    Dressman - välklädda zombies i konstiga miljöer-
    Mycket bra!
    Och det här att sälja sig för reklam, det känns alltid lika unket!

    SvaraRadera
  2. Vad säger detta om Stones? Att pengarna styr mer än vettet?

    Och Dressman, tala om lökiga kläder.

    Sorry, inte ens medelklass, skulle jag vilja säga, utan något för dem som vill vara medelklass, men inte har råd med medelklassens vanliga märkeskläder.

    Ja, jag vet, jag är en snobb, men jag är en sådan där som handlar kläder som håller minst fem år. Det gör inte Dressmankläder.

    /Öbon

    SvaraRadera