fredag 21 januari 2011

På vingar av stål..


drar vi nu till ett paradis, med sol, ljus, värme och glada människor. Vad jag förväntar mig av semestern?
Många nya upplevelser, glada skratt, footmassage, lite simning, lite gymning varje dag, god mat, mycket läsning, mycket ströva hand-i-hand, foot-massage, turkosblått vatten, väldigt många tatuerade landsmän och mycket, mycket, mycket footmassage att skämma bort kroppen med. När vi kommer hem om två veckor går startskottet för årets spännande säsong. En del förfrågningar till ön, redan!!!
Det tuffa för en nyhetsfreak som jag, blir att inte leva mitt i nyhetsflödet och mitt i kommentarer från er alla er som lär mig så mycket.
Men det är smällar man får ta.
Må so gott - vi hörs!
lite då och då.

3 kommentarer:

  1. Thorsten Schütte2011-01-21 08:32

    Lycka till med resan på vingar av - aluminium eller kolfiberarnerad plast. Och ett råd koppla verkligen av nyhetsflödet, känn Dig inte tvingad att springa till närmaste internetkafé titt som tätt - lev IRL (och trampa inte på konstiga sjöborrar, maneter o s v).
    Kram
    Thorsten

    SvaraRadera
  2. En enkel fråga, är det någon skillnad på footmassage och fotmassage?

    Äh, skoja bara, ha det nu så himla skönt och NJUT!
    Håller med Thorsten, lev irl, carpe diem och allt det där.

    Kram

    /Öbon

    SvaraRadera
  3. Trevlig resa,liksom Thorsten tycker jag att du inte behöver vara "ständigt uppkopplad".När jag under sommar-semestrarna besöker mina föräldrar "hemma" i medelpad tar jag även semester från internet.Men skriv gärna i bloggen nån gång under din resa,den är intressant att följa.Det tycker nog fler än Thorsten,ö-bon och undertecknad./Petter

    SvaraRadera