måndag 1 november 2010

VAD är det med Anna Book och Kicki Danielsson???


Har dessa två nåt slags förhållande med rubrik- och sensationsmakarna på de två kvällstidningarna? Eller jobbar deras bror eller syster där? Eller är det helt vanlig och modern svensk korruption inblandad, mutar dessa två f.d sig in på nyhetssidorna?
Ja, man kan undra.

Idag läser jag om Book som nu väntar på en operation och har sjukskrivits. Hon har ställt in sina spelningar, (oj!) och ska i stället passa på att besöka sina barns skolor.

– "Vem vet, jag kanske lär mig något mer än ABC (en låt från 1986, min anm.)? Det får du gärna citera mig på, så att någon fattar att jag har mycket självdistans och humor.
Jag tror faktiskt att jag ska börja med stand up. Om inte på någon scen, så i något tv-program. Jag har många roliga karaktärer som folk brukar skratta åt så att de viker sig," säger Anna Book.
Can´t wait.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar