söndag 21 november 2010

Saker jag helst inte velat se eller höra, del 2.


Den 14e october satt jag om kikade in Hellenius Hörna, TV4as torsdagssatsning. Jag kom in mitt i en intervju med skådespelerskan Maria Lundqvist, hon har aldrig varit en favorit, har svårt för den forcerade och överspända typen av människor. Blev också rätt illa berörd när hon långt efteråt fällde en man för våldtäkt på hörsägen.
Hursomhelst, i programmet ville Hellenius att hon skulle avslöja nånting om sig själv som vi svenskar inte redan kände till. Efter en kort sekund svarade Maria Lundqvist att hon kissar i duschen.
Hellenius såg ut rätt flat ut, och utbrast, jamen det är ju bara en halv meter till toaletten!

Nu har det gått 37 dagar sen programmet. Men jag blir inte av med minnesbilden, kvinnan är för mig evigt förknippad med att urinera på badrumsgolvet.
Det hade jag kunnat leva utan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar