onsdag 24 november 2010

Delikatessvarning!


Björn och jag älskar Krisprolls. Och igår läste vi med tindrande ögon om "Krisprolls Chocolat Noir"! Som ska kombinera skorpans fibrer - som magen tackar så mycket för - med den mörka chokladens egenskaper, däribland minskat blodtryck och hjälp mot trötthet.
TRE ÖNSKNINGAR I EN! Jag bara älskar att ta en skorpa och bara sitta där och bli frisk, ett hallelujah-moment!

Minns ni förresten när vi sa "haleluljah-moment"? Idag på bilradion hörde jag världens roligaste frågesport, två tävlande fick ett begrepp som de skulle datera från något år tillbaka i tiden, typ "vänsterbeteende" nu är det "körigt", "stentvättade jeans" och "skinnknutte". En av dem skulle föreslå rätt år och motparten skulle säga om det var tidigare eller senare. Otroligt smittande och spännande i all sin enkelhet. Jag skulle själv springa in ett ärende, men kunde inte slita mig och lämna bilen innan jag lyssnat färdigt tävlingen. Riktigt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar