fredag 15 oktober 2010

Thanks but nothanks!


Är det bara jag, eller?
Jag har haft det hit upp med de chilenska gruvarbetarna.Jag orkar inte mer - vill inte höra ett ord till!
Inte så att jag inte med hjärtat verkligen gläds med dem och känner för dem, och jag har innerligt och medlidsamt lidit med dem och plågats med dem och deras familjer.
Men räcker det inte nån gång? Ska hela världen nu suga ut det gottaste, en gång till, en gång till och en gång till????? Jag vill inte veta vad de har för färg på kalsongerna, hur ofta de snyter sig och hur överlyckliga deras fruar nu är. Eller inte är.
Den här hypen som vi alla i heeeeela världen så överdrivet ska kastas in i, den tröttar ut mig, får mig anti.

Fast, jag kanske tittar in på Skavlan i alla fall, bara en liten sekund, jag menar, man är ju trots allt bara människa!

SvD
Österbottens tidning
Sydsvenskan Dagbladet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar