måndag 4 oktober 2010

Minns ni min polisanmälan?


Jag polisanmälde den 15 september sju riksdagspartier för odemokratiskt agerande och utestängning av ett legalt poiltiskt parti. Det var dagen efter att Sahlin och Reinfeldt i en debatt öppet konstaterat att SD och deras väljare tänkte de aldrig "ta i med tång".
Min reaktion var stark, jag kände en sådan avsky.
I makthavarnas språk stod ett hyckleri och en dubbelmoral utan motstycke, det de hatar SD för, är exakt detsamma som de utsätter SD och deras väljare för.
Så får det bara inte gå till.
Oavsett vem!
Idag har jag fått brev av polisen, en handling med information och underrättelse m.m till målsägande.
Jag hoppas inte för mycket, men är glad över att få testa hur verkligt stark demokratin är i vårt älskade fädernesland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar