lördag 30 oktober 2010

knullgalna svenskar i Skavlan


Först Adamo, kvinnschauvinisten, jag blir åter så ytterligt beklämd över hennes sätt att beskriva sin nya man. Ja, han duger ju egentligen inte, han kan inte konversera vid middagsbordet som alla hennes andra män, och hon måste ha lite lektioner med honom för att han ska passa in i hennes fina kretsar. Men han kan laga mat åt henne och han kan sitt hantverk, dvs han är bra med sina händer - blink, blink, blink. Sexfixerade 60åringar borde lära sig att njuta i sin egen sängkammare, jag vill inte bli inblandad. Kvinnan har inte bara bautahybris, hon har PENGAR också - och hennes barn får komma och tigga precis när de vill, om de behöver hus eller en resa till Kreta, så snällt! Det värsta som kan hända Adamo är - att bli FUL!
Jeezzzz - Adamo går fett bort.
Fett bort går Felix Herngren med sin drängiga och puerila fråga till den sympatiske megastjärnan Tom Jones, - om du inte hade gift dig så tidigt, tänk så mycket du hade kunnat knulla då, typ. Dåligt påläst dessutom, det har skrivits spaltmeter om Tom Jones kvinnoaffärer genom åren, och om hur hans hustru levt medveten om detta.

Skavlan går också fettbort som lät två svenska typer med stor mun och inga öron att helt i enlighet med sina egna världsbilder, ta över intervjun.

Såhär kommenterade Light 54 den 30 okt 2010 kl 09:01
"Felix Herngren är en otrevlig typ. Stänger alltid av TV:n då han är i rutan. En flaska såpa och en diskborste skulle jag vilja sno runt i käften på killen - han är äcklig."
Hördu Light 54, sno runt lite i käften på Adamo också!

6 kommentarer:

  1. Tur jag inte tittade på eländet.

    /Öbon

    SvaraRadera
  2. Thorsten Schütte2010-10-30 10:36

    Valde två andra program i går kväll i stället. Först K-special om musik som tortyr, ett verkligen uppskakande program, se det som repris eller SVT play, och sedan reprisen av dokument utifrån på kunskapskanalen om hur mycket mat som kastas. Även detta skrämmande!

    SvaraRadera
  3. Precis. Örfila dom bara. Patrask vill jag säga att dom är som beter sig så. Har sett några programavsnitt med Skavlan men är inte övertygad om vare sig hans eller programmets förträfflighet. Kanske är jag för gammal att förstå..? Eller så har vi rätt?

    Men dig gillar jag. Fortsätt skriva så som du gör. Känner jag mig vresig nån dag när jag stiger upp så behöver jag bara koppla på datorn och läsa dig blogg så blir jag glad igen. Du skänker positiva vibbar..

    Kalle

    SvaraRadera
  4. Ha- ha-ha, Kalle, en komplimang som jag ska leva länge på, du ger mig positiva vibbar!

    SvaraRadera
  5. Ang. Adamo: Vart har hennes framgång fört henne? Det var en skräckupplevelse att se och höra. Botox och ett praktiskt lallande sexobjekt där hemma. Hon har ju en kollega i mediabranchen i Italien med vissa likheter inom dessa område.

    SvaraRadera
  6. Det är i sanning tragiskt när egot växer fortare än människan.

    SvaraRadera