onsdag 6 oktober 2010

För när storfiskarn talar om hur stora fiskar han fått....



Män i 40 länder har deltagit i en undersökning om vilket land som stoltserar med de rikligast utrustade männen.
Resultatet blev följande: danska män är mest välhängda med en medellängd på 19,28 centimeter. På delad andra plats hamnar svenska och italienska män med en medellängd på 18,90centimeter. Efter dem kommer män från Australien och Nederländerna med en penissnittlängd på 18,80 centimeter.
Kortast snopp har enligt Manhunts undersökning män från Indonesien,16,6 centimeter, Filippinerna, 15,6 centimeter och Malaysia, 15,4 centimeter.

Till detta har jag två frågor, har männen mätt själva?
Och, har männen i Kazakstan och Västindien deltagit i samma enkät?

6 kommentarer:

  1. Och i vilket tillstånd har de mätt?

    SvaraRadera
  2. Thorsten Schütte2010-10-06 13:19

    Nämen Carina, är detta resultatet av googlandet på pappografi...

    SvaraRadera
  3. Där ser du Thorsten, du inledde mig på dunkla tankar!Fy skäms på mig!

    SvaraRadera
  4. Ja den här undersökningen lyfte inte min kväll direkt, jag kan nog fan lika gärna tillhöra det andra könet i förhållande till de här resultaten. Kanske skulle gynna plastikkirurgernas verksamhet lite?

    SvaraRadera
  5. daniel.egon, tro dem inte, tro dem inte!

    SvaraRadera
  6. Tror faktiskt att männen mätt själva, så resultatet är inte att lita på.... :/

    SvaraRadera