söndag 31 oktober 2010

Du gamla - du fria?



Chockade
famijlemedlemmar till de anhållna i Göteborg: Sonen (17) till den anhållne taxiägaren förstår inte varför pappan är gripen för terrorbrott.
Inte heller frun fattar nånting
– Pappa vill alla väl. Han har inte gjort det här, säger dottern.
Deras familjer har ingen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaning.
(ÄRLIGT TALAT, Expressen och Aftonbladet, TROR ni på ALLVAR att planering och förberedelse till terrorverksamhet faktiskt är nåt som familjerna snackar om vid köksbordet, lägger fram ritningar och initierar fru, barn och andra släktingar om hur de ska förgöra oskyldiga människor?????
Ni förolämpar hela folket med ert dravvel, SKÄMMES!)

Hemma hos en gemensam släkting berättar familjen om hur de rycktes upp ur sina sängar när polisen stormade deras hem.
– Jag sprang ut på balkongen och skrek efter hjälp. Jag trodde att det var rasister så jag skrek ”ring efter polisen, ring efter polisen”, säger den gripna 48-åringens fru.

Om inte det här vore så fruktansvärt allvarligt, så skulle det vara väldigt, väldigt, väldigt enkelt att nu raljera över KonsensusSveriges eviga och ständiga lyckade hat- och hjärntvättarkampanjer.
Det har gått hem! Vi har fattat - om nån gör nåt dumt, nåt ont och brottsligt i Sverige och ska hängas ut i media med bild och dömas på förhand, ja, då är det ursprungsbefolkningen, även av makten och etablissemanget kallade "rasister".



Naiva politiker i kombination med naiv immigrationspolitik har lett till att vi har terrorister bland oss, att vi har en rektyteringsbas, rekryterig, befintliga terrorister och träningsläger i Sverige.
Själva hukar folket under PK medias järngrepp och politikernas förlamande tillkortakommande.
Har vi någon statsledning? Någon statsminister?
Får vi höra Reinfeldt yttra sig?
Eller är det nu vi ska förvänta oss en uppläxning om att mångkulturen är enbart berikande, att islam är en fredens religion, och att detta bombdåd inte beror på något annat än utanförskapet.


GP Aftonbladet SvD DN SvD

7 kommentarer:

  1. Thorsten Schütte2010-10-31 10:28

    Se min kommentar under nästa inlägg. Förmodligen har oskyldiga fastat i SÄPOs kvarnar. Jag är banne mig mera rädd för kriget mot terrorism än för terrorismen själv!

    SvaraRadera
  2. Det är bannemig inte jag, Thorsten, vilket av dem har dödat flest oskyldiga?

    SvaraRadera
  3. Thorsten S:
    I bland får jag en känsla av att du är uppvuxen i gamla "ryska zonen" och naivt trodde Walter U när han uttalade "Ingen har för avsikt att bygga en mur "...Att det inte finns terrorister och andra oroselement bland de 100.000-tals araberna,med Islam som ledstjärna i Sverige,tror inte ens tomte på...Men sent skall syndaren vakna,står skrivet. Instämmer helt,eftersom jag på nära håll upplevt,sett och känt av detta samhällsystem.Till er övriga,sov gott tills det smäller....

    SvaraRadera
  4. Thorsten Schütte2010-10-31 13:05

    Hur många oskyldiga har fått sätta livet till bara i Irak och Afghanistan för västs styrkor? Jag blundar inte för terrorn, men jag är rädd att de oskyldigt dödade är en draksådd som slår tillbaka på oss allihopa!
    Och Lars: "Vorgartenzwerg" Walter Ulbricht är den sista jag tror på. Jag är inte naiv, men har en stark lidelse att se på alla sidor i en konflikt!

    SvaraRadera
  5. Ja,så är det i alla krig Thorsten,och i arabländerna inte annorlunda.Vad vi måste skilja på är att dessa "terrorister",inte vill revanchera sig p.g.a krigen,utan införa en Islamsk stat i västvärlden.Genom sina missionärer ropas ut -varje fredag-hur djävulen skall bekämpas.Med sådana fanatiker kan jag inte sammanleva,utan överlåter detta till landets förrädare.Om du nu har lidelse för alla sidor Thorsten,tänk på mig som snart är i minoritet,kristens evangelisk..Vill gärna sluta mina dagar,med vetskap om att begravas på en kristen kyrkogård !!!

    SvaraRadera
  6. Thorsten Schütte2010-10-31 14:10

    Lars! Tycker lika illa som Du om islamistiska (och andra) fanatiker, men jag skuldbelägger inte en hel religion för dess extremflyglars "bedrifter". Konstigare än så är det inte. Är inte ett dugg oroligt för att inte få en kristen begravning.

    SvaraRadera
  7. Lyssna gärna på en mysig muslim från Göteborg:

    http://www.muslim.se/audio/forelaesningaralektioner/157-mohammadaburashidkhalaili/483-vaegen-till-den-sanna-lyckan.html

    Det säger väl allt om Mohammad Khalaili

    SvaraRadera