tisdag 6 juli 2010

klicka här.


on ni klarar att höra en rysare.

1 kommentar:

  1. Det är fruktansvärt att sådant ska få förekomma!! Vad har den stackars kvinnan gjort för att förtjäna detta? Sitter på jobbet, kan därför inte lyssna på CNN så bra..
    Hur kan man i ett land, tillåtas att behandla sina kvinnor på detta sättet?? Har någon man någonsin blivit stenad till döds?? Jag vet inte.
    Jag blir så vansinnigt upprörd över dessa muslimska män, som tillåter sej att behandla sina kvinnor sämre än djur! Fy skäms, ni är inte värda en flugskit på mitt fönster ens!!! Är det människor (män) som dessa, som tillämpar dessa metoder, som ska få vinna??
    Är så tacksam att jag är född i ett land, där vi kvinnor får vara kvinnor och människor!!
    Allt detta med att vara "feminsist" får en annan dimension, när man läser detta! Här gäller det endast att bli sett som en människa!! KVINNOR ÄR OCKSÅ MÄNNISKOR!!! För bövelen!! Tänk att behöva hävda det!!! Det är ju självklart!
    (Usch, nu blev jag sådär upprörd igen Carina!!)
    /B-M

    SvaraRadera