torsdag 29 juli 2010

De du Lagerbäck!


Den 49årige Maradona lämnar sin post som landslagstränare i bästa operastil.

"Argentinas ordförande i fotbollförbundet Grondona ljög för mig, och Argentinas fotbollsförbunds manager Bilardo förrådde mig,"
Grondona förnekar att han ljugit.
Bilardo förnekar att han förrått Maradona.

"Grondona och Bilardo ville bli av med mig."
Grondona och Bilardo förnekar att de ville bli av med Maradona.

"Min moral och etik är annorlunda än deras, det lärde mina föräldrar mig.Bilardo jobbade bakom ryggen för att få bort mig."
Bilardo förnekar att han gått bakom ryggen.

Efter att ha läst från ett väl förberett tal i 12 minuter, tog sig Maradona för bröstet som i smärta, sänkte huvudet och sa Nu dör jag. Och skred med långsamma stapplande steg bort från scenen i en grand sorti, under journalisternas stående ovationer Bravo, Bravo, da capo!!!
Ich sterbe.
Slut på första akten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar