fredag 11 juni 2010

Ett muuuuu är ALTTID ett muuuu.


Sverige bör kriminalisera sex med djur. Det säger jordbruksminister Eskil Erlandsson (C) till SvT:s Rapport. Han vill se ny lagstiftning redan nästa år.

Denna fråga verkar ligga Eskil Erlandsson närmast om hjärtat. Han hamnade tidigare i blåsväder då han fällde följande kommentar:
– "Är det och ska det vara lagligt att på ett kön stryka på något som för exempelvis en hund smakar eller luktar gott för att låta denna hund slicka av det som är påstruket på könet?"

Ja, det är rätt jordbruksministern, kriminalisera!
Ett nej är alltid ett nej, vill inte hunden, fåret eller kossan så måste detta självklart accepteras. Att illvilligt smeta på godsaker på könet, det måste betraktas som otillbörligt inledande i frestelse.

1 kommentar:

  1. Thorsten Schütte2010-06-11 12:43

    Inte ofta jag håller med Eskil, men nu gör jag det (med reservation för att det står knasiga saker i länken, som inte funkade). Jag lägger mig inte i folks sexualmoral, men jag tycker att det är en ren djurskyddsfråga, så här går man inte med djur!

    SvaraRadera