måndag 5 april 2010

Tänk om det vore precis tvärtom Filip och Fredrik?


"Vem skulle du helst vilja ligga med av Filip Hammars syster Linda och Fredrik Wikingssons fru Johanna” är enkätfrågan Filip och Fredrik ger sig ut med på stan med. Det är dags för säsongsavslutning av ”Boston tea party”

– Fredriks fru Johanna är så härligt smutsig på något sätt, hon ser ut som en riktig gammal skitig porrstjärna med sina stora silikontuttar, säger en av de tillfrågade stockholmarna.

Syster Linda får däremot inget gott omdöme, det är ingen som vill ligga med henne.

– Hon känns plockad som från en annan tid, hon är bara fet och ful.
Jag tycker det, jag står för det, säger en stockholmare och tillägger,:hon passar bara på Madame Tussauds skräckkabinett.

De som svarat på enkäten hoppas dock att Fredrik Wikingssons fru Johanna och Filips syster Linda inte tar åt sig av hånet. – Det är INTE meningen att göra nån ledsen. "

Jag själv mår bara illa.
Tacka vet jag humor, dvs riktigt rolig och intelligent humor, som på Hasses och Tages tid, säger jag igen. Och suckar tungt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar