tisdag 2 mars 2010

En norsk kollega brutalt mördad på hotell i Köpenhamn.


Läs mera
Vittnen hörde skrik och bråk inne från hotellrummet, där flygvärdinnan, gift tvåbarnsmamma, hittades brutalt mördad. Allt tyder på att hon släppt in mördaren i rummet själv.
Kvinnan checkade in på hotellet under måndagen. På kvällen hörde vittnen skrik och bråk från rummet.

I morse hittades hennes svårt skadade kropp av städpersonalen.

Huuuu, detta kom alldeles för nära.
En norsk kollega bor på hotell, precis som vi alla gör natt efter natt efter natt.

2 kommentarer:

  1. Jag lider med dej Carina, ytterligare en kvinna som är utsatt för våld.
    /B-M

    SvaraRadera
  2. Skräcken har gripit tag i mig. Jag har alltid kännt mig trygg runt om i världen och framförallt i CPH som var vårt andra hem under så många år. Jag var mer på Scandinavia än vad jag var på Egna Hem...
    Carina, visst öpnnar man hotelldörren då det knackar...man tror ju att det är en människa som behöver hjälp med något, någon man kan hjälpa. Denna ständiga tanke på medmänsklighet och hur vi skall få andra att må bra. Nu håller jag på att kräka.....Kan inte låta bli att tänka på hur makabert och brutalt en kollegas liv avslutades och hennes närstående. VAD ÄR DET SOM HÄNDER, Finaste Carina????????????????

    Kramar Cia

    SvaraRadera