torsdag 25 februari 2010

En man från Mars


hade visserligen varit bjuden på företagsbesök, bastu, middag och övernattning i Trosa med gamla Tekniskursarna måndag och tisdag. Men en tisdagkväll med bridge och jaktkillarna går inte att nobba. Peter bjuder säkert gott, och min älskade Carina har erbjudit sig att skjutsa, jag är en lycklig man.
Mufflonkalv till huvudrätt, mmmmm, speciellt,fantastiskt, aldrig ätit förr, bombigt rödvin, haha-ha-ha-ho-ho, vilka stories! En exklusiv rom till kaffet, Ha-ha-ha-ho-ho-hehehehe-haaaaho, jag var märkvärdigt vass på bridgen ikväll! Det är matematikern i mig. Ho-haha, slår mig på knäna så roligt vi har!
Oj, då, min Carina, nä, jag låter henne sova . Kan ju inte begära hämtning nu när klockan är....!!!!! VA - jag trodde klockan bara....., men vi hade så .......TAXI, TAXI, TAXI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar