onsdag 8 september 2021

Videon som skakade om och förlamade hela mig.

Små invandrarbarn krigar runt och hotar döda vuxna och deras familjer. Bara för att de kan. 

Klippet är från Köpenhamn, men det kunde ha varit var som helst i mångfaldsEU.

*Din hora....
*Din mor är ett luder....
*Vad fuxx rör det dig, din svans
*Du lille svans....
*Jag ska knulla dig....
*Vart tror du, du ska? Tror du, jag är färdig med dig?
*Din lille horunge
*Jag ska döda din mor.... osv

B.T. har valt att publicera hela videon överst i artikeln om detta chockerande förnedringstrakasseri från "barn" mot en ensam vuxen.

Det är ingalunda första gången som kommunrådskandidat Hussain Ali har mötts av hat och hot om livet, när han vistas på öppen gata i Köpenhamn. Det händer dagligen. Danska BT har tidigare dokumenterat hur han blivit filmad och trakasserad. 

Fuckin lilla luder, skrek invandrarbarnen då. 

Barnen i den idag aktuella videon har pixlats med hänsyn till åldern, det är inte känt vilka barnen är, och BT har därför inte haft möjlighet att intervjua deras föräldrar. 

-"Jag har upplevt mycket mobbing, men detta var våldsamt. Jag kommer gående, säger ingenting, talar inte med någon, och plötsligt dök de här mycket unga pojkarna, som hotar med att slå ner mig och använder ett mycket fult språk. 

Jag var helt i chock, det var en helt grotesk upplevelse", berättar politikern Hussain Ali.

-" Även om de bara är småkillar, så vet jag att många unga människor springer runt med vapen idag. Så jag vet - det behövs inte mer än ett knivhugg, och så kan man vara olycklig och mista livet. 

Jag har blivit otrygg, och håller mig mest hemma. Föräldrarna har släppt föräldra-ansvaret - de här barnen skulle ligga hemma i sina sängar och gå i skolan dan efter. Men ingen bryr sig." 

OBS.I Sverige hade ingen statstidning publicerat detta. 

Regeringen mår bäst av att ingen vet.



4 kommentarer:

  1. Vilket parti representerar Hussain Ali? Låter som ett muslimskt namn, tycker jag!?

    SvaraRadera
  2. Enda sättet att komma tillrätta med detta problem är att "strippa" familjerna på medborgarskap eller eventuellt uppehållstillstånd och köra ut dem över gränsen. Och i förekommande fall dra in alla former av bidrag. Det är detta förb-nnade daltande som de utnyttjar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I Danmark blir hela familjen till en ung invandrarkriminell vräkt från sin bostad.
      Det ska inte gå att sitta på torget och dricka kaffe medans ens barn rånar, skjuter och våldtar.

      Radera