fredag 27 augusti 2021

Jäkla förbannade svenska socioekonomi!


 

4 kommentarer:

  1. DN verkar ha svårt för att klara av svåra journalistjobb.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommentar från Cwejman-ledare på GP:- DN:S chefredaktör har som uttalad avsikt att skapa opinion och förändra värderingar. Givetvis är då risken överhängande att nyhetsrapporteringen underställs strategin. Jag var DN-läsare under nära 40 år men fann tidningen outhärdlig när Wolodarski tog befälet. Sedan dess har DN blivit pk-elitens viktigaste medium. (

      Radera
    2. Slutade med DN när Sture Nord och grafikerna härjade (typ 40 år sedan). Sedan blev den Svenskan ett tag men jag skulle inte ens elda med den i braskaminen numera. Man måste tänka på grannarna.

      Radera
  2. Under min skoltid hade jag fått ett "syft" i marginalen om jag skrivit den rubriken..
    Men DN har ju alltid rätt...

    SvaraRadera