fredag 30 juli 2021

Ingen stor förstasidesnyhet i mångkulturen.

TV4, Idag fördes polisman  Andreas Danman, 33 år, till sista vilan i en hedersbegravning i Göteborg. Sörjd och outsägligt saknad av så många.


Utan närvaro av statsministern, justitieministern eller inrikesministern. Ovärdigt, empatilöst, stillöst och oanständigt av regeringen. 



Och så lättviktarna på TV4, med de förringande orden om att polisman Andreas Danman inte var målet för skottet, utan "hamnade i skottgluggen" för en 17-åring invandrares dödskula mitt på dagen. 

Jag skäms för mitt moraliskt förfallna land. 

5 kommentarer:

  1. Svenska damlandslaget hade kunnat ha sorgband idag när dom spelade mot Japan. För att hedra Andreas.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är för svårt korkade och allvarligt störda av den politiska indoktrineringen. Jag känner bara förakt för det svenska praktnolledamlandslaget.

      Radera
  2. Du har rätt. Det vore en dkkmf mit Andreas om damlandslaget hade sorgband. Jag har slutat se på damfotboll.

    SvaraRadera
  3. Skymf mot Andreas ska det vara.

    SvaraRadera
  4. Inte skrev väl TV4 "invandrares" dödskula?? skulle väl TV4 aldrig gör det skall ju mörkas så mycket det går när GM inte är etninskt Svensk

    SvaraRadera