tisdag 19 januari 2021

Den bästa president USA haft sedan Reagan lämnar sitt ämbete.


 

6 kommentarer:

  1. Synnerligen sorgligt.Jag,som många andra,har i över fyrs års tid fått stå ut med spott och spe då jag helhjärtat stöttat Trump och hans politik.Så bittert att det tog slut i fusk och fulspel.Är rädd för att USA är slut som demokrati.Hoppas,hoppas att jag har fel och att kampen fortsätter.
    Mvh,
    Tomas

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här, Tomas. Idag är en märklig dag i västs historia, det finns INGENTING gott att säga på msm om president Trump efter fyra år, han är galen, lögnare, elak, spion, homofob, bedräglig, ful, ondsint, sexist, psykopat- allt han gjort är för lite, för mycket, och helt fel. Hans fru har varit kass, hans barn är likadana som sin usla pappa.
      Men NU kommer de snälla, fina, duktiga, goda, rena människorna till makten. Nu blir USA ett paradis.
      Jag tappar målföret, hur kan ha vi låtit oss vaggas in i detta djävul vs Gud-scenario uppbyggt av makteliten och media. Så väl spelat med folket som nyttiga idioter.

      En sorgens dag.

      Radera
  2. Såg precis "President Donald Trump's full farewell speech ����".Mäktigt tal som gav en stor klump i halsen.Slutet av talet gav en känsla av hopp:"This is only the beginning".
    Mvh,
    Tomas

    SvaraRadera
  3. Jag såg det också, med samma klump i halsen❤️💛💙 Jag hoppas han har rätt. Men det ser mörkt ut när Biden ska köra svensk låt-gå-politik och låta minoriteterna styra över majoriteten, som i Sverige.

    SvaraRadera
  4. Personligen är jag inte övertygad om att det tar slut idag. Jag och många med mig misstänker att det stora avslöjandet kommer att ske just idag och kanske rent av vid installationen av Biden. Det stora avslöjandet kräver troligtvis ett fullbordat brott och det sker precis när Biden svär in som president. Om inget händer så blir världen återigen en plats för krig och elände.

    SvaraRadera
  5. Nu hoppas jag bara på Jesu återkomst, det enda hoppet samt räddningen vi faktiskt har, innan denna världen fullkomligen förgörs av ondska!

    SvaraRadera