fredag 7 augusti 2020

Det här med likes på inlägg och kommentarer,


Bawar Ismail: Regeringen är svarslös inför gängvåldet

Ledarkrönika, GP. -"Det tog fem år innan regeringen Löfven lanserade ett genomgripande program mot gängkriminaliteten."

Jag kommenterade i morse:-"Bra av Ismael och GP. När jag läser inser jag hur intensivt jag väntar på svar från Stefan Löfven och Morgan Johansson. Att dessa självklara frågor ska ställas direkt till dem i våra TV-studios. Och skulle ha ställts varje dag i många år. Så släpp inte taget, GP. 

På den här lilla kommentaren har jag hittills fått 80 reaktioner, den stora majoriteten är positiva, men några - 5 stycken . har svarat "ha-ha", och några - 3 stycken - är "ledsna", och några - 2 stycken - är "arga". 

Det här gör mig förbryllad, vad i min enkla kommentar är så roligt, vad skrattar folk åt??

4 kommentarer:

  1. Är Bawar muslim? D v s är han att lita på?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dömer du folk efter hudfärg, tro eller ras?

      Radera
  2. Kollade artikeln i GP
    Hade glädjen att bli nummer 100 att gilla...
    Inte lätt att komma åt kommentarerna i blaskan.

    JJ

    SvaraRadera
  3. "lanserade ett genomgripande program mot gängkriminaliteten" men har man också genomfört programmet, naturligtvis inte. Rimfrost var bara mycket snack och lite verkstad.

    SvaraRadera