onsdag 2 oktober 2019

De vänsterextrema har ingen solidaritet med demokratiska beslut.

På måndagskvällen röstade fullmäktige om det uppmärksammade tiggeriförbudet på Lidingö. Det blev ja.

Lidingöbon Anita Dorazio rasar:

-"Riv Wallenbergstatyn! Vi kan inte ha den längre! Jag är så ledsen. Jag har bott på Lidingö sedan 1963. Jag har aldrig skämts över Lidingö som jag görs nu."
Anita Dorazio är en mångårig företrädare för Stockholms Asylkommitté och FARR, Flykting och Asylkommittéernas riksråd.

Jag är så in i döden trött på dessa allenarådande kärringar som rasar, sparkar, skriker och vill riva ner statyer när de inte får som de vill. Som bortskämda ungar. 

Lika trött som jag är på statsmedierna som lägger sig på knä och plitar samma snyfthistorier om och om igen. 

Dessa tanter behöver inte MER mediautrymme. De behöver gå hem och försöka förstå majoritetsbeslut och lära sig försonas medoch hitta nånting gott i andras åsikter.


3 kommentarer:

  1. Tonald Drump2019-10-02 15:36

    Ingen vänsterpolitik utgår från demokrati.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Solidaritet bara med dem som tycker exakt lika.

      Radera
  2. Häxorna kanske även behöver östrogendämpande läkemedel?
    Nedanstående fenomen är allmänt känt, men importen bara fortsätter, får de bedagade aldrig nog?
    Tindertrappan börjar bli ganska sliten?

    Batikhäxor sexualiserar flyktingbarn:
    https://www.youtube.com/watch?v=5467sG33SqU

    Vänsterkvinnor om sex med flyktingbarn: "Det gör vi allihop"
    https://www.friatider.se/v-nsterkvinnor-om-sex-med-flyktingbarn-det-g-r-vi-allihop

    SvaraRadera