torsdag 19 september 2019

För att citera Hans Alfredsson: - "Oh, mitt öga blir så fuktigt


- Sverige är så jävla duktigt!"

 Polisman kan få sparken – kränkte ammande kollega.
En polisman riskerar att bli av med jobbet på grund av sexuella ofredanden av en kvinnlig kollega.

När den kvinnliga polisen ammade sitt barn fällde han enligt åtalet en kränkande(?!?) kommentar med sexuell(?!?) innebörd:– Fy, fan vad jag längtat efter att få se det här.

Vi behöver inga amerikanska polischefer som kommer hit och tappar hakan över vansinnet i land. Vi behöver en amerikansk armé som kommer hit och befriar oss från alla dårar i maktposition och vrider klockan rätt.

9 kommentarer:

  1. Tonald Drump2019-09-19 11:54

    När det står på löpet till Aftonbladet att "Navy Seals har intagit riksdagshuset", den dagen och bara den dagen kommer jag att köpa Aftonbladet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag använder aftonbladet, SVT/SR och sydsvenskan bara för att hitta skruvade idiotier som jag kan peka på. DN, däremot aldrig, DN är beyond skruvade, man blir bara gråtfärdig och vill lägga sig ner och dö av DN.

      Radera
    2. Carina du är lysande med att slå huvudet på spiken i din skildring av skruvade idioter.

      Radera
  2. En polis som ammar på jobbet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir så med en feminiztisk poliskår som Kapten Klänning vurmade för. Fast vi vet ju varför han vurmade så in i helvete för detta...Blodsven

      Radera
    2. Alla polisers lika rätt att amma medan de arresterar folk som kissar vid vägrenen.

      Radera
    3. Man tar sig för pannan., nej förresten, jag har slut pannplåster...

      Radera
    4. Pannplåster en stor bristvara i vårt land.

      Radera
    5. Navy Seals?
      Det behövs bara en John Pelham!

      Jungman Jansson

      Radera