onsdag 12 september 2018

Alla barn i Sverige - gör INTE som Annie Lööf, Jan Björklund och Stefan Löfvén.



Just nu är jag fed up. Jag får nattsvart ångest av Annie Lööf, Jan Björklund och Stefan Löfvén och de andra fyra maktbesatta kräken. Deras egenmäktiga uppsyner och deras självgoda förakt för demokratin får det att vända sig i magen på mig.

De genomfalska anspelningar på den egna rättrådigheten och medmänskligheten står i direkt kontrast till de vämjeliga maktspel och vi-som-vet-bäst-attityder som de så skamlöst visar upp nu efter valet. De vill ju så ädelmodigt inte kasta in landet i kaos.......

De här personliga egenskaper skulle få mig att skygga för vem som helst, att dra mig undan och gå en annan väg - men nu ser det ut som om just personer med dessa de värsta egenskaper ska ta plats ÖVER oss och STYRA oss i fyra år. 

Vedervärdigt.


Jag behöver få slippa beskåda när dessa simpla människor trampar över lik för att få alla att inordna sig och lyda just dem.

7 kommentarer:

  1. Och Björklund som sålde sin skjorta för 42.000 och skänkte pengarna till Expo!!
    Undrar vem som köpte skjortan?

    SvaraRadera
  2. Expo som jobbar som STASI behöver nog mycket pengar, dom får ju fler och fler att åsiktsregistrera.

    SvaraRadera
    Svar
    1. VEM köpte skjortan? Något lurt är det.

      Radera
  3. Reta inte upp er på en gammal beg.skjorta...
    Själv är jag rädd,att detta hans folkförrädare-parti, kommer att lisma in sig hos det röd/gröna packet på nytt,liksom skedde vid ATP-omröstningen 1956.
    Varje gång jag ser en bild av den s.k. "majorn" får jag underliga kvällningar i magtrakten,och sluter ögonen.
    Deras (FP) valresultat är ett bevis för,hur 5 % av "svenska" folket,består av obotligt dumma...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jan-Björklund-syndromet. Jag har samma.

      Radera
  4. Det har kommit fram nu vem köparen är. En kille 30 år gammal, bor i en hyresrätt i förort, ca 200 fattiga grannar, mest utländska namn. Mystiskt!!

    SvaraRadera