onsdag 13 december 2017

Minst en måste bort.

Hur hämningslöst kan man sno mobboffrets ord och tankar utan att skämmas eller ställas till svars.

Tre kravställare i integrationspolitiken - Ylva Johansson (S), Nyamko Sabuni (L) och Vellinges Carina Wutzler (M).Krav på nyanlända är en självklarhet säger dom nu. 

Efter trettio år! 

Med SD, hade dessa problem inte vuxit landet över huvudet. Att komma nu, Ylva Johansson, och sno Jimmie Åkessons politik - men att inte vilja samtala med "rasisten" -  det är lägre än lågt, billigare än billigt, och skamligare än skamligt. 

Noll trovärdighet. Dra nåt gammalt över dig.

7 kommentarer:

  1. Varför,skall jag sätta tilltro till dessa tre falska hyenor?
    Ut på sophögen med de förljugna skällena!
    Foot too

    SvaraRadera
  2. Förmodligen är deras intellekt på den nivån att de inte fattar bättre.
    Jungman Jansson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ylva Johansson har genom hela sin karriär som politiker bekräftat att din teori är sann!

      Radera
  3. Har de inte fattat på 30 år lär de väl ta 30 år till innan de gör något.
    DGDFria

    SvaraRadera
  4. kloka damen2017-12-14 09:54

    Nu har dom ändrat sig, insett att SD politiken är den enda rätta. Ylva Johansson o company jag mår illa så illa, jag vill vomera
    Kraven gäller bara oss svenskar, kraven på vår penning pung.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, bara penning pungen!
      Annars skriker jag ( tror jag...)
      Jungman Jansson

      Radera
  5. Den kappvändande alliansen kommer aldrig någonsin att erkänna att det är "gammal" SD-politik de nu långsamt inför. De kommer för alltid att hävda att dessa politiska ingrepp är något de själva har funderat fram och skapat. Av denna anledning tycker de inte heller att SD skall få chansen att påpeka det självklara i detta lurendrejeri. Personligen anser jag att Alliansens hyckleri nu har nått en nivå som klart är straffbar.

    SvaraRadera