tisdag 5 augusti 2014

Kjelle Bergqvist har ´precis som fan, blivit gammal och PK.

Kjelle B har kommit en lång väg sen dess (gammalt klipp) - på att putsa upp sin PK-fasad så nu är han feministisk(?) SD-hatare. 

Antalet avdankade icke-välmöblerade svenska b-skådisar som horar ut sig för x antal artiklar i medias nätupplagor är i ständigt växande.





17 kommentarer:

  1. Trodde han var en klyftig kille, men icke sade nicke.

    SvaraRadera
  2. Det verkar ovanligt tomt där.

    SvaraRadera
  3. Riktigt besviken på denna fd favoritskådespelare. Att han får rösta på vad f-n som helst är inga problem men han skall INTE skriva mig och andra på näsan vad vi INTE skall rösta på,GRRRRRR!! Ser jag han i Thailand (där han häckar vintertid) skall jag säga han ett sanningens ord.

    /HellBoy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad ger honom rätten?? Instämmer i grrrrrr..

      Radera
    2. Säger du att han tillbringar vintern i Thailand,kan det ju inte ha med knapphet av kontanter att göra.
      Annars är det ganska vanligt,att dessa utfattiga
      "prominenta" säljer sina liv till den kolorerade pressen... ;)

      Radera
  4. Det är inte lätt att bli gammal i Sverige, ingen glamour.
    Lena

    SvaraRadera
  5. Som sagt var och skrivet är,på denna sk ,sexuella dynamo,har nog fläktremmen smällt för länge sedan!
    Synd bara att även resårbandet som skall hålla hjärnan intakt och samman ,har börjat slakna. Det är hemskt när en människa degenereras i förtid!
    Katinka Glahd

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om han åtminstone lät bli att offentliggörasina brister.

      Radera
  6. Man får se det som nödvändigt i nöjesbranchen var pk eller bli utan jobb,men tråkigt är det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett annat alternativ är ju att hålla truten också.

      Radera
    2. Du har helt rätt Tina...Utan att ha en aning om vem denna världsartist är,finner jag det tråkigt att han inte kan hålla sina ålderskrämpor inom familjen !Vi blir alla äldre för varje dag,men därför behöver vi ju inte nödvändigtvis öppet visa sin ålders svagheter....

      Radera
    3. Kjelle, Malena, Timbuktu m.fl, m.fl känns lite som de rumänska tiggarna.

      Radera
    4. Jag protesterar inte om de tältar i stadsparken i Borås och "bajsar i buskarna.

      Radera
  7. Edward Ulfertz2014-08-06 00:38

    Tänk fel om du vill, men tänk själv.
    Så stod det på en liten lapp, som en av Kjell Bergqvists döttrar hade på kylskåpsdörren för ett tag sedan.
    Detta får honom att rösta på F! säger han.
    Jag tror det är något annat.
    Han har ju sagt att han gör vad som helst för pengar.

    Jag själv skulle önska att alla ni, som överhuvudet taget funderar på att rösta på F! eller nånting ännu värre kanske...
    Att ni tog er en liten stund och betraktade Gudrun Schyman och frågade er, vem är hon egentligen?
    Vad står hon för här i livet, vad har hon för värderingar? Är hon bara intresserad av att hon själv mår bra?
    Och i bästa fall hennes närmaste. Att hon får den lön hon egentligen inte förtjänar.
    Visst har jag en gnutta empati över för dem som inte har haft turen att födas i ett välfärdssamhälle och lever ett liv i misär.
    I ett helvete många av dem, ett helvete som de själva varit med om att skapa.

    Det råder ju många olika meningar om den här organiserade brottsligheten, till exempel.
    Men vare sig det är organiserat eller inte, så får vi ju inte glömma att bakom varje framsträckt kniv eller pistol, så finns det ett människoliv. Men ändock en människa, som inte vill oss väl.
    Jag kommer att rösta på SD, för att de tänker själva, och de tänker rätt.
    De har en oerhört bra sverigevänlig politik, och det är väl ändå det, som är grunden för att vi ska kunna leva ett drägligt liv tillsammans här i vårt land.
    Tänk fel om du vill, men tänk själv.
    Edward Ulfertz

    https://www.youtube.com/watch?v=eB2MmGqmEi4

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Edward, klippet med Kjelles nya bekännelse - känns den inte lite väl inövad? För att vara skådis må jag då säga att ingenting av det han säger övertygar mig. Tvärtom de första inledande sekvenserna gör att jag tror han ljuger.

      Radera
    2. Tack, Edward, klippet med Kjelles nya bekännelse - känns den inte lite väl inövad? För att vara skådis må jag då säga att ingenting av det han säger övertygar mig. Tvärtom de första inledande sekvenserna gör att jag tror han ljuger.

      Radera
  8. Tråkigt när personer tappar sitt mojo. Det insåg antagligen Yvonne för halvtannat decennium sedan när hon drog.

    SvaraRadera