tisdag 5 augusti 2014

Känner ni igen er

Kolla klippet: i kösamhället ? Eller är det bara jag??? 

2 kommentarer:

  1. Bilden ovan....är det pappers insamling för alla....papperslösa??
    Stefan H

    SvaraRadera