söndag 3 augusti 2014

Bestar som dödar oskyldiga är bestar som dödar oskyldiga.

View image on Twitter



2 kommentarer:

  1. Inte kunde jag ana att denna T-bana i Sthlm,skulle bli en sådan historisk plats på världskartan,när jag 1954 första gång fick nöjet
    att åka i detta tåg till Vällingby !
    Att nu 60 år senare alla som löser biljett och passerar spärrarna, samtidigt blir "svenskar" är för mig än mer överraskande...
    Dessa "svenskar" som nu till del,terroriserar i hela M-Östern.
    På den tiden vågade man knappt öppna mun,för att inte helt avslöjas vara en utböling från landsorten !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den första "tunnelbanan" (1933) var under Söder vilket jag har full förståelse för.

      Radera