måndag 4 augusti 2014
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Oskar sa: - "Denna blogg är en stilla oas för frihetstänkare." De vackra orden kom så nära min tanke om hur det ska kännas att vara här! Jag kontrollerar inte era kommentarer, gör det själva och ta ert ansvar enl svensk lag.
Som förslag har SR M-häst, MP-säl eller S-hund. FP med Ullenhag, Ohlsson, Wikström och Malmsten framställs som FP-ugglor, i själva verket är FP-åsnor det enda alternativet för dem. V-räv går däremot att förstå, och givetvis att SR tycker att SD är en gås.
Är du så naiv att du verkligen tror att det finns andra alternativ? / Svempa
SvaraRaderaKalla mig naiv. Men en fantasifull quiz måste väl ändå ha åtta alternativ, hur ska de annars veta vilket "djur" jag är.
SvaraRaderaFör "Svempa" finns enbart det mörkröda alternativet !
RaderaDen här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
RaderaVad gör han här?
SvaraRaderaFörsöker med jämna mellanrum,att provocera när han har föräldrafritt !
RaderaDu menar fritt från god man?
Radera