onsdag 30 juli 2014
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Oskar sa: - "Denna blogg är en stilla oas för frihetstänkare." De vackra orden kom så nära min tanke om hur det ska kännas att vara här! Jag kontrollerar inte era kommentarer, gör det själva och ta ert ansvar enl svensk lag.
Just den här veckan, för första gången på åtta år, vill Moderaterna gå före, och leda arbetet för homosexuella, bisexuella och transpersoner över 65 år.
Det är pinsamt med det billiga valfläsket. Och ännu mer pinsamt med de som köper det utan att märka att det är härsket.
SvaraRaderaJag hoppas precis som du, Skogis, på under!