Vid Skanstulls tunnelbana i Stockholm.
men faktiskt på rätt plats för en gångs skull.
(hemma i sydligaste barndomsstaden.)
men faktiskt på rätt plats för en gångs skull. Oskar sa: - "Denna blogg är en stilla oas för frihetstänkare." De vackra orden kom så nära min tanke om hur det ska kännas att vara här! Jag kontrollerar inte era kommentarer, gör det själva och ta ert ansvar enl svensk lag.
men faktiskt på rätt plats för en gångs skull.
Rätt plats, fel sorts invällning, ;-)
SvaraRaderaNi skall vara tacksamma,att det finns övre krafter som vill hjälpa er rensa/städa upp i skiten ! ;)
SvaraRadera