lördag 26 juli 2014
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Oskar sa: - "Denna blogg är en stilla oas för frihetstänkare." De vackra orden kom så nära min tanke om hur det ska kännas att vara här! Jag kontrollerar inte era kommentarer, gör det själva och ta ert ansvar enl svensk lag.
Det måste ha blivit inflation i titlar som professor, vilket är trist.
SvaraRaderaDet här uttalandet från en muslim är enligt mitt sätt att se, en ..varningsklocka...till Västvärlden. Märkligt nog så fortsätter majoriteten att blunda, inte höra och inte tala.
Fattar de inte - eller är de OK med situationen???
SvaraRadera