lördag 12 juni 2021

Jag har minst tre ångestar när det gäller sommarvärdarna.


Jag måste därför se till att slippa Niklas Strömstedt, Sara Larsson och Agneta Sjödin, eftersom jag redan vet vad de kommer att säga.
Sveriges största godhetsposörer och värdegrundsfascister Niklas Strömstedts och Zara Larssons evinnerliga människoföraktande SD-pennalism skulle få mina stackars härdade öron att brinna upp.


Årets sommarpratare i regimradion är kartlagda, vi vet var de bor.

Benjamin Ingrosso är en skön och sympatisk kille, och finns säkert med tillsammans med Tusse och Sara Larsson för att "föryngra" programmet.
Jag tvivlar på att det hjälper.
Tusses story har vi dessutom redan läst ut och in och fram och tillbaka sedan mellovinsten.

4 kommentarer:

  1. Ser fram emot Jens Stoltenberg den 22/7 på tioårsdagen av Oslo och Utöya, han som bar landet genom traumat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det blir intressant. Och på vacker norska♥️

      Radera
    2. Han är ju Socialdemokrat.

      Radera
  2. De flesta är värdelösa egocentrerade som inte tillför något och bara tråkar ut en. Lyssnar aldrig.

    SvaraRadera