onsdag 26 maj 2021

Vi har så många hjältar.


 

5 kommentarer:

  1. Nu är jag tyvärr arbetslös p,ga min arbetsplats lades ner och jag ville inte flytta till Göteborg jag är 59 år och jag får trots 42 års arbetslivserfarenhet inte ens återkoppling på många jobb jag sökt men jag kan tycka borde inte denna person vara på ett jobb i stället? eller har han jobbat in så mycket så han kan vara så mycket ledig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vissa glider fram och trollar bort "klimatet". Säkert sponsrad av någon. Världen är inte rättvis.

      Radera
  2. Tål att upprepas. Kary Mullis, en framstående vetenskapsman, uppfann PCR, skrev om klimatfrågan för snart 25 år sen, bl a heter ett kapitel i hans bok Kemist utan skyddsdräkt, Hybris. En fantastisk sågning av klimatalarmisterna.

    SvaraRadera
  3. Östersund till Stockholm?
    Vattenvägen???
    Vänlig visa mig.

    JJ

    SvaraRadera