onsdag 13 januari 2021

L i JÖKen: - Vi är vackrast vi är bäst.....!


 

5 kommentarer:

  1. AJdå, ska han vara med, då får jag ställa monitorn på högkant....
    (F'låt, kunde bara inte låta bli att driva lite med 2%-arna...)

    SvaraRadera
  2. Man ska inte kommentera människors utseende, men den där mannen ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte sammalunda, men..

      Radera
    2. Vet inte varför, men jag får Federlayvibbar av träskallen...

      Radera
    3. Jag är jättestolt över er! Tack för att ni så snyggt höll er innanför ramarna, jag hade själv massor på tungan, men lyckades bärga mig. Kan ändå inte låta bli att fundera högt över dessa karikatyrer som styr Stockholm, Jan Jönsson, Järlmyr och Helldén t.ex. Lika osannolikt persongalleri i hela regeringen! Märkligt.

      Radera