tisdag 15 september 2020

Jag ber på mina knän: Rädda oss från vår regering, Danmark.

Från Carl Lindstrand FB: 


Søren Pape Poulsen, partiledare för de koservativa, Danmark:
-"Journalist var djupt seriös, men jag började skratta mitt i en intervju med svensk tv I Sverige är dagens stora nyhet att Sveriges statsminister säger att det förmodligen finns en koppling mellan massiv gängbrott och en misslyckad integrationspolitik.Ja hallå man yxskaft - det är självklart för oss i Danmark. Men i Sverige har statsministern varit så politiskt korrekt att han ännu inte har erkänt en koppling.Detta är trots att Sverige drabbats av mer än 150 skjutmördare och 1.100 skjutningar under de senaste fyra åren - många som begås av invandrare!Jag tillbringade dagen i Stockholm, där jag har berättat inför Svenska riksdagen hur vi med gängpaketen har gett polisverktyg för att slå gängen hårt.Det var i detta sammanhang som en journalist frågade mig om jag håller med den svenska statsministern om att integrationsproblem och gängproblem kan kopplas ihop...Det var nog ohyfsat att skratta, men det var riktigt komiskt hur skillnaden mellan dansk politik och den svenska regeringens politik sattes på spetsen." 
·

2 kommentarer:

  1. Stefan L är korkad, från topp till tå. Väldigt bra betalt och mycket makt för att vara korkad.

    SvaraRadera
  2. Men det är ju just en sådan globalisteliten vill ha på statsministerposten. Någon som är direkt underkvalificerad för jobbet och normalt aldrig ens borde vara i närheten av den positionen! Då kan man lätt styra, kontrollera och korrumpera personen i fråga, som av ren tacksamhet
    för makt och stora ekonomiska belöningar utför "deras" önskemål som en lydig marionett!

    SvaraRadera