torsdag 13 augusti 2020

expressen - gå under!

ATILLA YOLDAS, expressen. Jag länkar inte, krönikan är helt värdelös, bara politisk.

-"Våldtäktsmännen – är de monster eller invandrare?" 

En journalist(?) i den lydiga expressen, kämpar och försöker trolla fram argument mot att de dagliga mass-barn-/grupp-/pojk-/våldtäkterna i Sverige ökar lavinartat, just i samma våldsamma takt som den nya invandringen från kvinnoförtryckarländer. 

Yoldas vill förminska de vedervärdiga dagliga hatiska sexbrotten mot arma oskyldiga med att svenskar minsann är lika goda kålsupare. Eftersom han uppenbarligen kan bevisa att det bara är svennar som köper sex. 

Detta har han kommit fram till genom chattar med sina idiotiska, existerande(?) svenska läsare. 

Varför vill någon köpa denna simpla dyngblaska?

8 kommentarer:

  1. Fram till för fem år sen köpte jag både AB och expressen. Sen har jag köpt högst 5 tidningar. Pga deras lögner om invandringen. Jag är inte den enda som bojkottar dessa skitblasko. Jag hade få köpt tidningarna i 50 år, nästan dagligen.

    SvaraRadera
  2. Inte vill man läsa sådan PK smörja. Känns bra att inte köpt den blaskan på många år.

    SvaraRadera
  3. Jag slutade läsa dyngan i expressen och aftonbladet för många år sedan. De duger inte till någonting.

    SvaraRadera
  4. Jag brukar fika 7/11 där jag bor. De säljer nästan inga
    kvällstidningar. Ingen köper expressen. Detta plus att jag gick ur svenska kyrkan för 35 år sen gör mig nöjd.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra beslut. Läste båda tidningarna när jag flög och de delades ut gratis. Nu - det skulle aldrig falla mig in, sneglar dock på nätet för bloggens skull. Såg häromdagen en dam som satt på stranden och läste en expressen papperstidning, jag hajjade verkligen till - det var sååååå längesen jag såg det. Förr var det mer än ofta.

      Radera
  5. Det går inte att läsa DN och SvD heller.

    SvaraRadera
  6. Är uppvuxen med både Expressen & Aftonbladet, började själv handla tidningarna vis 22 års ålder men slutade när jag var 60 år, upplevde att tidningen mera satsade på kändisreportage, och slutade att rapportera om missförhållande i Sverige, numera får man även ta tv nyheterna med en nypa salt, vad är det som sker tv får miljarder, inte biter dom en hand som föder dem, tidningarna får presstöd, de stora drakarna skulle gå med brakförluster utan bidrag, samma där! Inte biter man handen som föder en. Det återstår bara dom fria nyhetskanalerna.

    SvaraRadera
  7. "På Strandvägen bor några av Sveriges rikaste kvinnor.
    Bland andra Märta Schörling, 36, som tillsammans med sin syster Sofia Schörling är god för drygt 80 miljarder kronor.
    Samtidigt visar Expressens granskning att många gifta par på Östermalm skriver äktenskapsförord – ofta i männens favör.
    - Hitta en jämlik partner att utvecklas med under äktenskapet, säger den tidigare fängelsedömde Östermalmsladyn Tone Oppenstam, som nu är tillbaka till lyxlivet på Strandvägen.

    Av Michael Syrén, Robert Börjesson"

    - Allt saxat från nätet. Vill bara visa hur skarp journalistik granskar vad som händer i Sverige - förlåt Östermalm som gränsar Karesoando.

    SvaraRadera