torsdag 28 maj 2020

Allvarligt.


4 kommentarer:

  1. Det är definitivt den sinnessjuka invandringen som fortgår utan vare sig kontroller eller restriktioner, som bara ger oss ena problemet efter det andra . Det vet pajasen Tegnäll lika bra som vi andra, men yppar naturligtvis inget som kan spoliera karriären. Blodsven

    SvaraRadera
  2. Anders Tegnell förefaller vara så ointelligent att till och med sågbocken i vedboden är smartare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. @RZ, Jag uppfattar A.T. inte som en sågbock utan som person utan ansvar som uttrycker sig så ointelligent, att jag inte förstår vad han menar.
      Kanske är jag dum men han har sagt, att jag måste ta ansvar medan han själv har inget ansvar för det har myndigheten
      - Det här han sagt och det förstod jag.

      Radera
    2. Den som reser är väl för höge Farao en resenär?
      Att halva svenska folket har en intelligens under genomsnittet är också, per definition, en sanning. Hur många som är bådadera, visar sig väl så småningom i statistiken.

      Radera