måndag 24 februari 2020

Vi behöver regeringsskifte nu.

Innan allt går käpprätt åt pipsvängen.

4 kommentarer:

  1. Har sett en bild på Hemmingway när han var 6 år. Han hade klänning och långt lockigt hår. Hans mamma ville att han skulle vara en tjej. Han kom att hata sin mamma hela sitt liv. Mycket mer macho än Hemmingway är svårt att hitta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Intressant, visste jag inte.

      Radera
    2. Inte jag heller. Så fruktansvärt att känna att jag är helt fel för att kunna bli älskad av min mor. Gud vilken grym känsla att växa upp med. Minns att min egen mamma som var väldigt kärleksfull, men som ändå klippte av mig håret varje gång det vuxit ut för att det var "mer praktiskt". Det kändes som ett övergrepp att inte få bestämma själv. Jag ville ju se ut som en prinsessa.

      Radera
  2. Det är inte bara små flickor som iklädes klänning.
    Även inställsamma män typ "kapten klänning" gillar
    att klä sig i plagget.
    Ooops

    SvaraRadera