torsdag 24 oktober 2019

Willys oskyldigt utsatt för De Lättkränkta Mångfaldsfundamentalisternas Hatattacker.


Gravad lax, brieost, digestivekex, ekologiskt nötkött, potatisgratäng, chips med tryffelsmak och färsk rosmarin är vad matkassen innehåller när man ser Willys senaste kampanj. Ett härligt smörgåsbord med budskapet: Bra mat för alla! 

Men det som i all enkelhet ser ut som frestande och god mat för oss alla är inte det. 

Ty i de yberkontrollerande mångfaldsmäktigas värld är allt som inte är ensidigt fokuserat på dadlar, fetaost, saltgurka, vinbladsdolmar och olika teer ett bevis på att Willys "inte förstår sig på mångfald" och dessutom signalerar "att de skäms över att ha "All of us"-människor som kunder.

 ???????????????

Mångfaldsnätverket All of us´grundare Nicole Kavander och Roshanak Fatahian får alltså "ett sting i hjärtat" när de läser Willys annons. Kavander och Fatahian undrar också om Willys inte tycker att multikulturella svenskar är "good enough att rikta sig till?" De två går till och med så långt att de beskyller Willys mat för att "osynliggöra dem" med valet av mat i kampanjen.

Say WHAT??

Vad är det för fel på människorna som kommit till vårt land? Hur kan man bli kränkt av lax, kött och potatisgratäng?? Och känna sig utfrusen och mobbad av? 

Det är som dessa mångfaldsfundamentalister har grävt upp den Jantelag vi lyckats gräva ner. Det är som om de fått storhetsvansinne och inte har annat för sig än sitta med lupp och hitta på saker som i deras värld kan tolkas som en kränkning. 

De invandrade är så itutade av globalistermakten att all mångfald är fint och bra, och att allt nationellt är fult och dåligt, så de skäms inte ens. 

Dessa annekterande roffare saknar all ödmjukhet - för dem är det helt naturligt att inta ett land, trycka ner landets kultur och osynliggöra de som har bott här i generationer. 

Jag känner mig lika utrensad av mångfaldskolonisatörerna, som indianerna i USA av den vite mannen. 

Och jag känner inte bara "ett sting i hjärtat" - jag känner ett blodigt knivhugg i hjärtat.

resume

10 kommentarer:

  1. Hur kan det komma sig att mångfald ofta är enfald. I deras värld borde jag haft minst fyra fruar, en fru är ju inte mångfald.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Deras avund skrämmer mig, liksom deras lust att ta ifrån mig allt och göra till sitt.

      Radera
  2. Av våra dödssynder är nog avunden den starkaste.

    SvaraRadera
  3. Ger mig fan på att "All of us" får skattebidrag för att jävlas med svensken. Ta seden dit du kommer eller dra åt helvete med er jävla hycklare. Blodsven

    SvaraRadera
  4. Ta inte ifrån mig min svenska husmanskost#
    Dgdfria

    SvaraRadera
  5. Raymond Zweigberg2019-10-25 06:45

    Jag har aldrig varit med om att exvis Vinstagrossen eller Kistagrossen här i Stockholm, som ensidigt riktar sig mot kunder med annan annan härkomst än svensk,någonsin haft pölsa, surströmming eller pitepalt i sin reklam för att synliggöra sin svenska kunder. Detta tramsande är blott och bart ett sätt att vidga islamiseringen av det svenska samhället till att gälla andra områden än religionen.

    SvaraRadera
  6. Jag!!!
    Var i h-e är strömmingen?
    Renskav
    Äggakakan
    Kalakokko
    Skrei
    (märkligt mycket mat jag lyckades prestera, oanade talanger
    dyker upp.)

    Jungman Jansson

    SvaraRadera
  7. Bacon,gott gott i gott gott.
    Mums

    SvaraRadera
  8. Hej Carina, Du har använt detta foto utan tillåtelse. Ta omedelbart bort den annars anmäls du för brott mot GDPR och upphovsrättslagen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej anonym, borttagen. Men vem är du?
      Jag bedömer att bilden återges i samband med en redogörelse för en dagshändelse i upphovsrättslagens mening och således saknas rättslig grund för ditt krav.

      Radera